Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Zamawiający
Formularz
Ogłoszenie nr 500017300-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 556328
Data: 2017-07-21
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000, ul. Borowska  213, 50-556   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 733 11 40, e-mail dzp@usk.wroc.pl, faks 071 733 11 49.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: Zamówienie podzielone jest na części: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie podzielone jest na części: Tak Ilość części 4

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: tylko jednej części
W ogłoszeniu powinno być: Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego produkcji GE Medical - 1 zadanie- Pakiet nr 1
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego produkcji GE Medical - 4 zadania- Pakiet nr 1 pozycja nr 1; Pakiet nr 1 pozycja nr 2; Pakiet nr 1 pozycja nr 3; Pakiet nr 1 pozycja nr 4;

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: dokument potwierdzający autoryzację ( certyfikat lub pisemne potwierdzenie producenta ww. urządzeń lub jego polskiego przedstawicielstwa). Wykonawca musi być autoryzowanym partnerem producenta oferowanych urządzeń lub posiadać jego autoryzację , mogących świadczyć serwis i przeglądy ww. urządzeń.
W ogłoszeniu powinno być: b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - dotyczy Pakietu nr: 1 pozycje nr 1,2,3,4

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: 02-08-2017r. godzina 12.00
W ogłoszeniu powinno być: 31-08-2017r.godzina 12.00

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przez Wykonawcę min. 3 (słownie: trzech) wykonanych (wykonywanych) usług o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, gdzie wartość łączna usług wynosiła minimum: 3 600,00 zł brutto – dla Pakietu nr 1 pozycja nr 1 48 000,00 zł brutto – dla Pakietu nr 1 pozycja nr 2 38 000,00 zł brutto – dla Pakietu nr 1 pozycja nr 3 47 000,00 zł brutto – dla Pakietu nr 1 pozycja nr 4 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych